تیناتینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

دنیای مامان

نظرات (19)

سما مامان آریسا
11 مهر 91 0:46
وااااااااااااااااااااااااااای خدا عروسکه انگار
زهرا مامان صدرا
11 مهر 91 11:05
عزیزمممممممممممممممممممممممم ادم دلش میخواد این عروسکو بخوره ماشالاش باشه
مامان آوينا
11 مهر 91 13:28
واي خدا قربون اين عروسك كوچولو يه ناز برم مننن عزيزم ماشاا...
مولود مامان رادین
12 مهر 91 18:29
عزیز دلم ماشالا خیلی ناز شدی,هزار ماشالا به این خانواده
مهسا(مامان هستی)
12 مهر 91 19:22
وااااااااااااااااااااااااااااای چه جیگریییییییییییییییی شده قرت خانوووووووم
مامان گلی
15 مهر 91 14:58
وااااااای خانوم خوشگله....عزیزم
غزال مامان آرتین
15 مهر 91 18:26
یک عروسک به تمام معنااااااااااااااااااااااااااا قربونت برم من با اون نگاه مهربونت!
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 14:49
اووووووووووو می بینم که آپ بارون کردی وبلاگ تینارو آفرین خیلی عکساش باحال و خوشگله عزیزم آدرس جدید وبلاگ لیانا : http://ourrealdream.persianblog.ir/
منصوره مامان ماهان
18 مهر 91 16:05
وای عزیزم چقدر خوشمل شدی ماشالله. تینا فشن شو تقدیم میکند ههههههههههههه. خیلی ملوس شدی نازدار خاونمممممممممم. بوسسسس
فاقی
25 مهر 91 10:56
من نمیدونم راجع به چشمای تینا چی بگم!!!فقط هرچی نگاش میکنم..بیشتر عاشقش میشم!!! آخه چرا این مدل ینگاه میکنی؟؟؟؟بوووووس
نفس
25 مهر 91 14:56
هزار ماشالا به تینای ماه بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان نسرین
28 مهر 91 11:06
سلام سلام چقدر چیزای جدید گذاشتی من نیدم مونا دلم برات تنگیده دوستم کجایی بابا جیگرشو برم من خوردنی شده این وروجک بچلونش از طرف من
ساراي محمدسجاد اينا
11 آذر 91 11:34
موناااااااااا جيگرتو که مامان شدي باز... سخته؟ به منم بگو.... من در اقدام نيستم اما هر از گاهي بي بي چک استفاده ميکنم!!!! اين يکي ني ني هم مثل تينا خوشگل و ناز و تو دل برو ميشه من ميدونم
نفس
13 آذر 91 12:46
سلام دوستم اميدوارم هرجا هستي حالت خوب باشه بوسسسسسسسس براي خودت و ني ني هاي نازت
مامان تینا
20 آذر 91 21:27
هزار ماشاله به تینا خانم ناز خیلی بانمکه دوست داشتنیه شاید هم اسم دخمل منه این حس رو بهش پیدا کردم خدا حفظش کنه
مهسا(مامان هستی)
28 آذر 91 16:32
سلاااااااااااام مونا جونی خوبی تینا جونم خوبه اون فسقلی تو دلی خوبه کجایی تو دلم برات تنگ شده حسااااااااااااابی
مامان نیکادل
2 دی 91 23:38
سلام خوبی منا جون دلم برات تنگیده چه عکسای نازی چه دختر خانوم خوشگلی هزار ماشالله بوووووووووس
مهسا(مامان هستی)
5 بهمن 91 23:53
سلاااااااااااااااااام مونای بیمعرفت بابا بیا یه خبری از خودت به ما بده
خوبین عزییییزم دلم برااات تنگ شده دوستم


سلام مهسا جون
مرسی که به فکر ما هستی دوستم بووووس
غزال مامان آرتین
9 بهمن 91 1:38
سلام عزیزم. لطفا تا پایان هفته یک عکس خوشگل از نی نی گلت به ایمیلم بفرست میخوایم یک عکس دسته جمعی از فرشته های اسفند درست کنیم. مرسی دوستم
Ghazal_fazli@yahoo.com



سلام غزالی
اگر صبر کنی میخوام ببرمش اتلیه بعد برات میفرستم حتمنی حتمنی ولی اگه یادم رفت حتمنی حتمنی بهم اس بده یادم بندازه که اگه نبرده بودمش از همین عکساش یکی برات بفرستم